mycket som hänt!

ursäkta bloggtorkan!
Har varit ganska upptagen. Vi har nu börjat med fest, bal-och bröllopsmakeup. Riktigt roligt!
Jag har även fått "jobb" att sminka både min kusin och min pojkväns kompis Kaitlin till deras baler :)
Kaitlin ska ha en underbar röd klänning. så med henne ska jag göra en grå-svart sotning och röda läppar.
En frisyr har vi ej fastställt ännu. Till min kusin ska vi sminka lite mjukare, då hon ska vara mindre dramatisk och ha en rosa klänning. Där tror jag att vi ska sminka en härlig mjuk rosatonad makeup. Ännu ej konkret dock :)
Min resa till England är även bokad. Jag åker den 10 juli till Gatwick airport själv :) jag kommer hem den 30 juli tror jag det var. Kommer sakna min babyboo!<3
jag har även klippt och slingat håret. jag är lite ljusare nu :)
bara när jag klipt det. slingade bilder kommer senare.


Kommentarer
sanna

Vad söt du är! :)

Vad händer hos dig?



Kramar.

2012-04-18 @ 16:21:47
URL: http://erikssonsanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0