Skype is my life

Jag älskar skype!
Jag och natali sitter på varsin sida av vår lilla "by" och skypar. Istället för att gå typ 5 minuter och träffas på riktigt! så lata vi är haha usch då!
Alla möjliga katgorier ekar i min lilla lägenhet. Allt från maskeradkomtymer till trancemusik och sedan superhjältar och skor haha!
Inte lyckat kan jag säga.
Vi har dock kommit fram till att dem flesta killar tycker om "töntiga" tjejer. Fast dem ska inte se töntiga ut. Dem ska bara vara töntiga. Alltså en typ undercover nörd. (= en söt/snygg tjej som tycker om star wars/superhjältar och kan många scifi skämt eller vet hur man fixar ett lättare problem på datorn/spelar cod eller bf)
Detta kom vi fram till efter många om och men resulterande i ett sms till en kär vän av det motsatta könet. Sådanna djupa diskutioner håller jag och lilla natali över skype. Borde kanske vara topphemlig info, men who the fuck cares?
Puss ock kram vi synes!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0