Kate's klänning

VAD FIN DEN HON ÄR! Kate Middleton och prins William, Hetig och hertiginna av Cambridge, som drottning utnämnde dem till i fredags, är nu gifta!  Eftersom jag är till hälften engelsk så var detta en really big deal för mig, haha. Hur som helst, ämnet just nu, är Kate's vackra klänning.
Den är gjord av Sarah Burton som är chefdesigner på alexander mcqueen. Hon tog överefter Lee alexander mcqueen, som dog i februari, förra året ♥
Kate såg ut som Grace Kelly!  Den elfenbensvita klänningen med vit spets över axlar och armar var fenomenal på Kate. Den markerade midjan och upphöjda kragen var så vackert. Det sägs att 60 sömmerskor hade hjälpt att brodera kjolen och släpet, samt ärmarna. Kates tiara var lånad från Cartier, tror jag. Väldigt stilrent och lyxigt.
Det utsläppta håret var helt underbart! Så rätt. Det var riktigt fint, jag beundrar verkligen hennes helhet. Lockarna i håret satt helt rätt runt hennes hals. Väldigt vackert.
♥CONGRATS WILLIAM AND KATE! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0