Fest hos Madde igår<3

Igår vare finfint. De va kul o jo o tjim.. På ett ungefär haha.
Hur som helst så åkte jag, catha, madde och robin hem till madde efter skolan och sen firades maddes födelsedag med mkt musik och fiesta :)  Danne kom oxå senare :)<3 de blev liten o mysig fest med mkt skratt och god vänskap! ..Det lät bara så gay hahah  :)

Melodi festivalen är i full gång där inne i storarummet.. Vilket verkar jättesvårt att rymma från, när mitt rum är lika kallt som ett jävla kylskåp -.-'    Förklarar en annan dag <3

Men nu ska vi se vad som händer runt omkring här o där :)  Jag har ny mobil förresten, jag orkar verkligen inte touch mobiler soå gick till en---



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0