Bakning!!!

Hejsan folket! Idag har jag bakat... Jag har bakat Cupcakes med nougat inuti och ljusblå citron frosting :)
Jag har även bakat Panacotta med citronsmak och hallonsås till :) Jag känner av att jag har varit väldigt duktig!!
Jag började med panacottan. Det var förvånansvärt enkelt att göra. Det svåra var att få den att komma ut ur glaset och se elegant ur x)<3 menjag klarade det väl :P Panacottan står nu i kylenoch bara väntar på att bli uppätna av familjen :)     Vi ska först grilla och äta jättegod mat ute i trädgården är det tänkt :) Idag har faktiskt varit en riktigt bra dag förutom att jag brände mig under solandet hahaha! Hur smo helst, här är bilder på mina verk :)
Cupcake utan Frosting :) precis kommit ut ur ugnen.
Cassandra med frosting i ansiktet hahaha! <3
mina blå cupcakes :)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0