Happy New year's eve, England!

Halloj! Imorgon bär det av till min andra halva. Det vill säga, jag och pappa anknyter våra rötter och flyger till england för en vecka :D<3
Det kommer bli riktigt roooligt! Jag känner att jag verkligen vill iväg och träffa min familj! Vi åker tidigt imorgon så jag bloggar nu istället.
Mina nyårslöften:
  1. Bli hälsosammare.
  2. Gå och simma åtminstone en gång varje vecka.
  3. Jobba på min ergonomi (Jättemycket!) Det är inte lätt att va blivande makeup artist haha!
  4. Jobba på min röst också!


Kommentarer
william

bra löften:D



SV; Naw tackar så mycket:D så snällt:3

Och vad tycker du om min Top 10 lista på Kvinnliga artister:D? Har jag gjort den bra;3?

2012-01-02 @ 10:36:29
URL: http://cookieboy.blogg.se/
KAMPEN OM ATT ÖVERLEVA

Hej :)

Nu är jag tillbaka efter jul/nyårs uppehållet.

Hoppas du haft en bra jul och nyår.



KRAM

2012-01-04 @ 09:03:56
URL: http://overleva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0