Myskväll med flickorna.

Med flickorna menar jag mina två småsystrar.
Vi är hemma själva och har precis ätit makroner och köttbullar. Supergott. Jag (som den bästa storasystern i världen) lagade det. Vi ska se en film snart, vilket säkert kommer ta en halvtimme, för vi kommer aldrig komma överens, haha!
Vet ni, det är jättebra att systrar. Även så små som mina. Det är sjukt kul för man kan sminka dem och skoja och bråka. Det är bra att bråka *host,host*...
Våra fantastiska filmval.. Hajar som hajar, bilar, grinchen, hitta nemo, superhjälarna och Madagaskar.
Nu tycker de att vi ska rösta mellan dessa sex filmerna..
Här är min syster Micaela.. ♥
Och Cassandra.♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0