Drottning blankas gymnasieskola.

hej allihop! På måndag börjar skolan och det känns jätteläskigt men ändå lite kul på samma gång. Jag tror att jag kommer göra bort mig redan första dagen hahaha!
Det är i alla fall lite tur att hjag känner typ en tjej som går där. Hon ska upp i tvåan nu :) Hon har även sagt att jag kan fråga henne grejer om det är nåt ;) vilken tur jag har haha! Min pappas flickväns son, a.k.a, Dennis, ska även gå på min skola men dock en helt annan linje. Han ska gå inredning och jag stylist utbildningen, om ni ej vet det :)
Shit alltså det är som att nu börjar verkligen allvaret! Det är nästan som om man skulle krypa under en sten och gömma sig. Så läskigt känns det. Kommer jag passa in, kommer det vara snälla och roliga tjejer där? (nästan bara tjejer på denna skolan)
Jag hat träffat rektorn typ två gånger och hon verkar jättetrevlig i alla fall. Hon heter Annika och hon undervisar även ibland. Hon är så najs, tycker jag!

Jag har ej hittat något negativt om skolan än. Det kommer väl sen när man har börjat gå där och känt av det verkligen :P

Jag hör att vattnet kokar nu (jag kokar ägg) måste avsluta abrubt. Men ha det underbart så länge <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0