Drottning blanka!

Shit alltså. Jag började skolan idag. På en helt ny skola var jag inte kände någon.
På uppropet och liknande, pratade jag med en tjej som heter Laura. Hon är supertrevlig!
Jag pratade även med två andra tjejer, Savannah och Eva-Lina. De är jättekul och trevliga (... Och jag hoppas vi blir bra vänner).  När vi hade slutat så följde jag med dem för att äta, på burger king. Där träffade vi två andra tjejer, som frgade om vi ville sitta med dem. Vi kom upp på uövervåningen och blev bemötta av Joakim, Kristina, Nathalie och Pernilla. Vi hade super trevligt tillsammans, tyckte jag! Det är nästan så att jag längtar efter att få komma tillbaka dit, hehe. Förhoppningsvis så kan jag och Eva-Lina åka på bussen tillsammans, när jag åker från pappa. När jag åker från mamma åker jag buss 141. Då kanske man träffar Kristina på bussen :) Vi är lite utspridda överallt.
Jag och Kristina vid svedala-skurup.
Savannah och Laura i Trelleborg.
Joakim och Nathalie i malmö. Kanske Pernilla också.
Hur som helst, var det jätteroligt. Imorgon blir det diagnos.. Ändå längtar jag tillbaka till skolan hahaha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0