Påsklovet♥

Nej men hejsan! Detta påsklovet har jag verkligen behövt! För att få tankarna på annat och jag fick reda på att jag kommit in (preliminärt) på Drottning blanka!!!   Det är bara fantastiskt ju! Hur som helst, här kommer lite bilder från det soliga påsklov vi haft!
mina systrar Cassandra och Micaela hemma hos mormor och morfar.
morfar och micaela♥   som jag har saknat dig morfar!
Cassandra ♥
min älskling och jag  ^^
Han är lika snygg upp-och-ner, som han är på rätt håll ♥
jag och emils hund elvis. Han är fett mysig!


Min underbara Cassie!


Nu ska jag och Cassie ut på trädäcket och sola lite, tror jag :)  Micaela, Emil och andra i byn är och fiskar. Det är inget för mig och mini-syrran (Cassie)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0