Fundersam..

Alltså om man skulle dö.. Skulle man då få sitt liv speglat som en film? Och få uppräknat i en mätare hur mycket bra, respektive dålig karma man jobbat upp? Det hade jag velat få. Eller hamnar man bara i ett varmt helvete eller ett svalt och vackert paradis med moln som mark? Jag  gillar nog film idéen mer då. Hur tror ni att livet slutar? Tror ni på det här, vita ljuset? Jag tror faktiskt att karma bestämmer i alla fall lite om vad som ska hända efter döden...
Ja, vi kan ju spekulera hur mycket vi vill men frågan blir väl bara besvarad när vi tar vårt sista andetag och vår lilla trumma spelar sin sista ton. Vad dramatiskt jag "lät".
Nu tänker jag gå och sätta i soffan med min kära moder och Håkan och titta på Parlamentet!  Kramelikramiskram!
Bjuder på lite bilder från senaste tiden!
Jag sminkade Catha och vice versa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0