så nära men ändå så långt bort.

Vi hade examination på ett arbete inom tradition och utvecklings kursen. Jag var så klart sjuk :( så nu måste jag vänta ända tills slutet av denna terminen för att göra den för att vår lärare sa att det inte finns någon tid alls för att göra det under lektionstid.
I morgon ska vi arbeta med editorial makeup = smink för tema omslag till entidning till exempel. Jag valde temat "Winter Wonderland" för Vogue.

Jag ska använda mig av studio foundation från kryolan.
Jag ska göra en slarvig svinrygg på en kall blond modell. Modellen ska ha kall blåskimrig ögonskugga som rouge och en blå festmakeup.
Hennes läppar ska vara vita med blå detalj. Ansiktskort finns på min instagram; vicciskilton
Biler med systemkameran från arbetet kommer senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0