Maxfactor

Hejsan! för några veckor sedan kom maxfactor på besök hos oss och berättade om sina produkter m.m.
Vi fick goodiebags! Det var jättetrevligt och deras presentation var riktigt proffsig och kul att se. Jag har bilder på produkterna vi fick som ni ska få se :D Jag tänkte berätta lite om produkterna också. Mina egna åsikter och liknande :)





Colour Elixir Lipstick
Innehåller 60% elixir till dina läppar som mjukgör och vårdar dina läppar.
Jag älskar detta läppstift!! Jag tycker att den färger jag fick (angel pink 610) är en jättefin färg, speciellt om du är så ljushyad som jag. Ger en sådan vacker färg!

Lipliner
tillräckligt fast för att lätt rama in dina läppar och mjuk nog för att varsamt lägga sig fint mot den kringliggande huden.
Jag tycker om läppennor. Jag tycker om att man kan ändra och forma på ett helt annat sätt med läppennor. Denna läppennan är en måttligt bra penna. Inte den bästa jag använt.




Xperience sheer gloss lip balm
Läppglanset jag fick var inte min färg, känner jag men jag tycker den är mysig att ha på läpparna. Jag tycker den är bra och välgörande den innehåller sheasmör och mango. Den har SPF(=solskyddsfaktor) 10





Smooth effect foundation
Den är halvtäckande och perfekt fr flk i tonåren, som vill täcka mycket men ändå se naturliga ut.
Jag använder bara denna foundation nu. JAG ÄLSKAR DEN! Den finns bara på tub. Den finns i många nyanser. Den funkar för alla typer av make ups.


2000 calorie dramatic volume
Detta är en vardags- volym mascara som är ganska underbar. Jag tycker om den men föredrar en mascara som gör att fransarna ser lite mer naturliga ut. Den finns i tre varianter- Dramatic volume(den på mina bilder) - Waterproof - Curved brush volume curl (med en kurvad borste)





Glossfinity
Nya minilacker! Jättevackra nyanser och konsistensen är underbart lätt. Glossfinity ger bra resultat på färg men rekommenderar att du lackar med ett underlack/baslack först i alla fall så du slipper missfärningar.





False lash effect 24 hours. -Finns ej på marknaden ännu!
Jag säger bara.. Jag blev rädd för borsten!!
Denna mascaran har ej släppts ännu men den gör det snart. Det är en uppföljare till False lash effect.
Jag tycker inte om den så mycket för att den är klumpig(pga den gigantiska borsten) men om man vänjer sig vid den så blir det ett vackert resultat!




Kommentarer
Zinja

Åhh jag vill ju också ha en sån :)

2012-05-05 @ 23:12:43
URL: http://zinja.se
E L I N F E L I C I A S

kul med en goodiebag :)

2012-05-06 @ 11:51:01
URL: http://elinfelicias.blogg.se/
Chaterine

Åhh haha kul med goodiebag! :D

2012-09-30 @ 08:11:53
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0