Back Again

hejsan folket! nu är jag hemma hos min mormor som jag bott hos dem senaste dagarna då jag ville att något skulle hända. igår var det min födelsedag och jag och mormor åkte till en indisk restaurang med min pappa. v hade så roligt så. sedan var det dags för mig att öppna presenterna från min pappas sida dåmammas sa redan firat mig. jag fick £20 av farmor och farfar (=240) samt alla kläderde köpte till min när jag var där. av min pappa fick body milk, body mist, body scrub, shower och ett par duschhandskar (allt ifrån the body shop och i serien kokosnöt) samt akrylnaglar so jag gjorde i england nnan vi åkte. av min faster fick jag cleansing toner, dagkräm, facial cleanser och en facial brush från the body shop i serien seaweed. eftersom jag har en kombinerad hudtyp var det super! jag blev super glad!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0