Staffanstorp-Trellehulla.

Hejsan kära läsare! Igår, som ni säkert vet, var jag hemma hos Kaitlin, en underbart gullig vän och provsmikade henne till studentbalen. Hon blev jättenöjd! Jag får 500:- för alltihop (hår och makeup). Vi hade jätteroligt och pratade länge.
Markus och Max ringde och undrade om jag och Kait ville ha tacokväll med dem. De hämtade oss, vi gick och handlade och hade en rikitigt rolig kväll. Slutade med att vi såg dum och dummare med popcorn och alla sov över hos Max. ;P

Idag åkte jag och Markus till trelleborg (vart min pappa, som bilmekaniker, jobbar). Pappa har lovat att titta på Markus bil. Jag och Markus körde dock fel först. Det var helt och hållet Markus fel, så klart!
De står och meckar på bilen nu medans jag sitter på pappas kontor och bloggar. Mycket duktigt av mig.. ;)

Min lilla Markus ♥


Fråga inte..


Äntligen på rätt väg!


Här springer vi för kung och fosterland!


ojoj max glömde sin öl i markus bil...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0