The new me.

Ska klippa mig imorgon. Jag ska klippa håret ungefär en axellång page och väldigt uppklippt. Jag orkar inte ha långt hår längre. Eller.. så långt jag har det i alla fall. Det känns som att jag behöver en ny look...
Eftersom jag lämnat allt annat bakom mig och börjat om på nytt.
Alltså jag bytte till gymnasiet nu i somras och lämnade alla mina vänner ungefär.
Jag pratar med max tre gamla vänner. Jag flyttade. Jag blev singel.
Jag fick en helt ny och fräsch start. Så det kändes riktigt härligt. Nu tycker jag att jag behöver en ny look, för att matcha min nystart, eller vad säger ni?!
Jag har en mall till frisören imorgon.. Tänkte visa upp den här fär er..
Alla som har sett glee vet vem Quinn Fabray är. Skådesspelerskan som spelar gennes rol har en helt underbar frisyr!
Dianna Agron Hair


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0