måndagen

Herregud vad fridfullt det är mitt i stan kl 08.00. Helt fantastiskt så lugnt här är då.
Kom till skolan för tidigt (typsikt mig) och gick runt i stan istället. Tog det lugnt och köpte vitamin well (everyday♥)
Faktiskt riktigt härligt. Så ett tips är att om ni kommer tidigt in till stan. Gåut för en svängom. Det var faktiskt väldigt lugnande!

Kollade på klockan och såg att det är lite mer än en timme tills jag börjar. Sjukt...

Kollar ut genom fönstret, så där filosofiskt och tycker att vi borde ha  en finare utsikt än sidan av åhléns. Tycker inte ni det?
Alltså detta inlägget var ju överdrivet intressant, eller hur!?

jaja, nu tänker jag sluta här och fortsätta läsa min engelska bok. Den är faktiskt jätteintressant! Kommer en recension senare kanske :)


Kommentarer
Lottaa*

sv, tack :) hihi jo dom är söta :D

2011-11-28 @ 15:40:57
URL: http://lottaaandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0