breaking dawn..?

... Snarare breaking my head before watching that film.
All denna kallabalik för en film. Altså okej, jag fattar att det är spännande och så men att ha nedräkning på facebook tre veckor innan är ju fan pinsamt. Sånt kan man bara göra om Harry Potter. Jag menar detta handlar om en tjej som är kär i en glittrande djurmördare.. Att han inte ens dricker lite blod från människor.. Okej jag kan erkänna att själva kärleken i filmen är fin men resten är bara blaha! Jag fattar inte uppståndelsen pga dessa filmer..
Kan någon förklara detta för mig?

Att folk köper biljetter flera månader i förväg till premiären och sedan säljer mycket dyrare på typ blocket, det är ju sjukt. Ännu sjukare är att twilight-galningar faktiskt går med på att köpa dem... Helt underbart dumma människor vi har här i världen. Ursäkta men det är bara så dumt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0