Nittonde mars tvåtusenelva.

Hej bloggen! Nu Har det hänt grejer, kan jag påpeka!
Jag har:
  • Varit på promenad runt min lilla by här nere utanför Svedala
  • Åkt till Entré med modern min.
  • Smsat med mooa typ hela dagen xD
  • Köpt en ny tröja, tyvärr ingen bild. Även ett par halvrosa mjukis, heller ingen bild än så länge :P
  • köpt ett vackert armband, kommande bild :)
  • hämtat Cassandra (syster) från simhallen
  • Hjält till i trädgården, vilket betyder tagit massa bilder på allt och kanske dragit upp lite ogräs här och där xD
Här kommer lite bilder från dagen :)
En Mad mango, tack!  :D<33
Under min hälsosamma promenad imorse x)
Vårt söta hus från trådgården :)
'
Min syster micaela :)
Ego bild :D
Massor av fler bilder som jag inte orkar lägga upp nu :P vi höres senare bloggen!


Kommentarer
sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vad gjorde du igår kväll då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-20 @ 11:14:30
URL: http://sannalitens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0