godis och polkagrisar.

Hej bloggen! Nu är det såhär, att jag besrämt mig får att gå på godis-diet :) Eftersom jag är hälsosam så är det bara en godis diet  xP fast det finns såkloart ett undantag! Jag skulle dö om jag inte fivk äta polkagrisar xD de är mitt absoluta favoritgodis. Men egentligen är det inget riktigt godis. Det gamlingsgodis egentligen xD  Faktiskt!  Ingen som man går hem till har polkagrisar utom jag och gamlingar, såklart!  Så är det, antar jag . Men varför är det så? är det smaken? är det hur de ser ut?  ÄR DET VERKLIGEN GAMLINGSGODIS!? Plötsligt känner jag mig gammal haha!
Här bjuder jag på en bild på mågot som inte alls har med pokagrisar att göra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0