Bitchbråk med danne :D<3

Jag är lika med cathaa, för de är hennes msn som jag va på :P<3

LiL-Deliciouz <3  Playa PlaY says:
vem av er sa de  
de kan nt varit catha

Caathaaa ♥    'Playa play   says:
hahah x)
Ɛ> LiL-Deliciouz <3  Playa PlaY says:
palla dig  den som sa de
Caathaaa ♥    'Playa play   says:
klart inte.. hon fjäskar för dig alltid jue!  xD
Ɛ> LiL-Deliciouz <3  Playa PlaY says:
yeah bara för att catha visar love till mig så behöver du nt hata
Caathaaa ♥    'Playa play   says:
hahahahhaha
hatar inte säger bara fakta  
Ɛ> LiL-Deliciouz <3  Playa PlaY says:
ey vicci snacka nt så mycke skit  
du e bara avundsjuk för att du nt kan visa lika mycke kärlek t mig  
Caathaaa ♥    'Playa play   says:
om jag ville visa kärlek skulle jag de men du är inte värd min kärlek
Ɛ> LiL-Deliciouz <3  Playa PlaY says:
lr hur   jag e värde så mycke mer  
HAHAHA
typ cathas o alla dom andra som visar deras  
Caathaaa ♥    'Playa play   says:
jävla divig du är x)
Ɛ> LiL-Deliciouz <3  Playa PlaY says:
hata nt mig bara för jag e vacker  
Caathaaa ♥    'Playa play   says:
hahahah you wish x)
om du tror de är kärlek har du jävligt fel
Ɛ> LiL-Deliciouz <3  Playa PlaY says:
du vet inget om kärlek för då hade du älskat mig    
HAHAHAHAHA
jag slår vad om att catha sitter o skrattar om hon ser detta  
Caathaaa ♥    'Playa play   says:
det är hon som skriver åt mig xD
Ɛ> LiL-Deliciouz <3  Playa PlaY says:
ja men hon skrattar lr hur  
Caathaaa ♥    'Playa play   says:
hon älskar mig mer än dig
HAHAH
Ɛ> LiL-Deliciouz <3  Playa PlaY says:
MYYT

Caathaaa ♥    'Playa play   says:
nej  
Ɛ> LiL-Deliciouz <3  Playa PlaY says:
ok ska komma ihåg de..
Caathaaa ♥    'Playa play   says:
haha  
Ɛ> LiL-Deliciouz <3  Playa PlaY says:
ni hatar mig föra att jag e så jävla awsm  jävla syndare !!!  
Caathaaa ♥    'Playa play   says:
NEEEEEJ
jag hatar inte dig, älskar bara inte dig
Ɛ> LiL-Deliciouz <3  Playa PlaY says:
du e bara rädd att inse sanningen de e allt  
nä men jag mena som en kompis -.-
Caathaaa ♥    'Playa play   says:
men om jag älskar dig så älskar du mig oxå  
Ɛ> LiL-Deliciouz <3  Playa PlaY says:
vem fan har sagt de   ??
HAHAHAHAHAHA
o vem sa de ??
Caathaaa ♥    'Playa play   says:
jag sa om xD
jag sa om jag älskar dig så älskar du mig  
Ɛ> LiL-Deliciouz <3  Playa PlaY says:
jag tror nt på kärlek så jag älskar ingen  
Caathaaa ♥    'Playa play   says:
amen som kompis din tröge fan xD
Ɛ> LiL-Deliciouz <3  Playa PlaY says:
jag tror ju fortfarande nt på kärlek  "DIN TRÖGE FAN"  
Caathaaa ♥    'Playa play   says:
amen om jag ska älska dig så får du älska mig  
Ɛ> LiL-Deliciouz <3  Playa PlaY says:
jag tror nt på kärlek vad e de svåra  
jag älskar ingen mer än mig själv  

Caathaaa ♥    'Playa play   says:
nej df älskar jag inte dig. Det är liksom poängen  
Ɛ> LiL-Deliciouz <3  Playa PlaY says:
haha så du menar att du kan nt älska ngn som nt älskar dig
??
Caathaaa ♥    'Playa play   says:
inte dig iaf xD
Ɛ> LiL-Deliciouz <3  Playa PlaY says:
e de bara för jag e svart va !!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0