Handla med moder <3

Hejsan bloggen! Nu ska jag och min kära moder åka och handla om typ tio min :P
Imorgon blir det LISEBERG! :D
Det kommer bli jättesupermegaroligt ;D
Jag ska bara gå och stänga tv:n kommer strax ;D
tillbaks :) Hur som helst, så imorgon, kanske jag hinner med ett inlägg på morgonen, annars får ni ett inlägg på kvällen eller dagen därpå :)  Jag har lovat mig själv att jag ska åka balder ( som jag inte åkt sen den kom, och jag var så liten att jag kände hur jag gled ur sätet).. Läskigt värre. Men nu ska jag åka den :) jag ska åka min absoluta favorit-karusell också, FLUME RIDER (minst 52 gånger!!!!) :D
foton från google. Sökning: Liseberg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0