Gästblogg: Elli!!

Hej
det är då jag som är Elli
vici bad mig att gästblogga fast att jag har ingen aning om vad jag ska säga e lite för trött nu idag efter igårkväll/natt
Vici sitter bredvid mig ovh ser riktigt uttråkad ut och ska nu dricka oboy.
Vici och jag har känt varandra i 10år och hon är motsattsen av mig hon e flummig frammåt hyperaktiv helt galen knäpp ovh otroligt snäll medans jag själv är lugn blir hyper om jag e trött och får något med socker kan va knäpp ibland (som igår när jag dansade på vicis rum mitt i natten) och snäll
Jag gillar vicis ögon dom e fiiiiiina:D
Jag vill ha hennes klänning XD
Peace out
Love
Elli<3


Kommentarer
L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Vad kul att du är med!:D



Allt bra?

KRAM

2011-06-25 @ 12:42:49
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0