Sista dagen i oxie! ... Typ

Tjoflöjt!
Här sitter jag, ska snart stänga av datorn och flytta ner den där nere och sen ut i bilen. Det är sista dagen vi har i detta huset. Det kmr bli rätt trist att aldrig få komma in här inne igen :/<3 jag kommer saka detta huset. Många minnen här hemma. Men det är likson dags att skapa nya minnen i det nya huset! Ute på landet, haha. Det blir najsprajs!
Idag är det den 13e och Caspian, mitt ex, fyller år. Grattis Caspian.
PINSAMHET FÖR DAGEN: dagens pinsamhet var att jag stod och dammsög. Och sjöng och hade redigt mycket skoj, för mig sj. Medan min mobil, Ferdinand, ringde just Caspian. Ferdinand var dum mot mig. Jag slutade dammsuga och så hörde jag caspians röst. Det var lite väl pinsamt.. Tycker jag iaf :P<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0