alla hjärtans dag.

Ursäkta men jag fattar inte det speciella med denna dagen. Det är bara ett påhitt för att butiker och reklambyråer ska få mer pengar. Det är en dag när rosor som egentligen kostar 30, kostar 50.En dag när en nalle kostar 110 kr som egentligen går på halva priset. Det är en dag för alla som bryr sig om såna saker. Visst, jag skulle också bli glad i fall jag fick en ros eller vad som helst idag, men jag menar varför sska man jusst nu, den 14:e februari, skämma bort sin älskare eller sina vänner?  det kan man väl göra ändå? Mäste det vara en speciell dag?

Hur som helst så firar jag (som singel) min alla hjärtans dag hos Catharina, min absoluta bästa kompis och just nu sitter vi bara och degar :)<3 det är det vi gör bäst, haha!  Så grattis på alla hjärtans dag, eller något, till er alla därute! Ha en bra och kärleksfull dag när jag sitter här och skrattar och myser o kollar genom allt mäjligt på datorn med catharina<3

Puss och kram skumbanan! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0