Tänder ett ljus.

Idag har varit en av de värsta dagarna på länge. Min kompis mamma gick bort imorse. Jag ringde honom och han berättade att hon hade haft cancer i hela magen. Helt sjukt. Hans mamma var övercool. Hon var bäst! Kan inte tro det..  Efter det så blev jag jättedeppig, såklart. Tänker på dig, Emil ♥ Inte nog med det men när mamma ringer. kommer hon också med dåliga nyheter. Morfar har blivit rät dålig igen. Då började jag gråta. Första gången jag grät i min nya skola. Det blev liksom för mycket på en gång, ni vet?
Hur som helst, gick i riktigt spyregn till bussen, så när mamma hämta mig var jag dyngsur. Varm dusch, tack!
En riktigt dålig dag i princip.
Men mina tankar är hos Emil och hans familj som miste sin kära Lena idag ♥
Ryser bara tanken av henne. Den coolaste personen jag träffat!
Tänder ett ljus vid min dörr, av respekt.
Tänder ett ljus i mitt rum, av tacksamhet.
Tänder ett ljus i mitt hjärta, av kärlek.


Kommentarer
Melinda

Usch det är så tråkigt sånt där, cancer är verkligen inget att leka med! En släkting till mig, som är helt genom go verkligen, har fått cancer i hela kroppen mer eller mindre och ska nu få sin dödsdom :( Hemskt när man inget kan göra!

2011-12-14 @ 22:18:10
URL: http://Melindasbeautyblog.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0