Sammarbetsvilliga människor?

Jag är överlack. Jag har tröttnat på folk som vägrar sammarbeta! Om man ska jobba som vi gör i vårt yrke så måste vi kunna sammarbeta! Då är det dö trist om en grupp på sex personer ska jobba tillsammans och det är två stycken som arbetar. Har varit med om det några gånger nu tycker jag.. Man kan åtminstone försöka och käma lite för att få ihop ett bra projekt.. Eller så säger man från början att man är helt värdelös med att hjälpa till :( Ursäkta men jag tycker ändå att om man är i en grupp borde man åtminstone försöka så att man inte förstör för någon annan. Speciellt inte i skolan. För där gäller det betyg. Vilket är viktigast av allt just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0