God jul folket.

god jul! usch vad roigt vi hade igår!
Vi var först hemma hos mormor och morfar och åt lunch där. Sedan, lite innan tre, åkte vi hem till Jörgen och Anette (Morbror och fru). Det var riktigt kul! Vi Drack glögg och såg Kalle anka.
När det var dags att äta igen satte vi oss vid bordet. Annette hade dukat så fint! Med små namnskyltar och allt! Btw, namnsyltarna var små röda julkulor med platt botten. Så gulliga! (Morfar stannade hemma för att han är sjuk)
Har ni hört talas om en bakvänd version av "Hej tomte gubbar"? Vår familj sjunger alltid den istället för den vanliga versionen. Jag har fortfarande inte lärt mig den bakvända... Och jag är 16!
Min familj ka inte den vanliga nu längre haha!
Kanske kan skriva ner den bakvända texten här sedan så kan ni försöka er på den!
Vad fick ni i julklapp?
Mamma, Håkan och mormor.
min syster Micaela
Nicole ser lite malplasard ut :D
Min kära kusin är söt i skägg. Micaela mäkte inte ett skit haha
Nicole tror hon kan lista ut vad som finns i paketet...
Detta var min jul.
Det bär av till England den 28:e! :D Skall firas nyår med släkt och vänner i England iår! Kommer bli jättekul.
Imorgon ska jag få träffa min älskling, hoppas jag. Annars hinner vi inte ses innan jag åker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0