travel by Skånetrafiken.

Nu ska jag förklara min resa till skolan. Bara för jag väntar på att tjejerna ska sätta igång filmen.
Det blev bilar förresten.
Från mamma;
Jag åker skolbussen med tjejerna och resten av barnen som bor här, i min by. Den tar jag till Svedala.
Väl i Svedala tar jag 141:an till malmö. Vilket tar typ 50 min till statsbiblioteket.. Jag går sen genom kyrkogården till Gustav Adolfs torg i malmö. Men det är helt okej faktiskt :)
Från Pappa; Jag tar grön buss, 6:an till Dalaplan, malmö, och bytar till 8:an. Den tar mig direkt till gustav. bara andra sidan av torget. Så jag går genom torget för att komma till skolan.
Nu är tjejerna färdiga. Puss puss!  ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0