La fiesta de micaela.

På riktigt, denna gången.. Vi ska fira micaelas födelsedag på riktigt. Det var bara på låtsas innan, som hon fick presenter för att hon fyller år. Nu ska hon få ha ett riktigt kalas med gäster! Släkten kommer hit, vilket betyder att man ska städa och piffas upp. Jag gillar piffas upp delen, vem gör inte det, liksom?  ..Men städningen.. not so much, haha!  Nu ska vi se.. Jag vill ha ett svart linne med ett par mörkadenima jeans-short (tights under). Över linnet skall en rosa oversize nät-tröja hängas :)  Nästa stop i beutyheaven är, såklart, håret! Jag tror jag ska våga det :)  Det blir väldigt fint då faktiskt :)♥  Här sitter jag och lyssnar på Beastie boys och skriver om mitt hår. Det låter ju så tjejigt, haha!  Men 50-50 är alltid bäst!

Hår= 50 % flicka
Beastie boys= 50% pojke

Ajja, här får ni bild på håret iaf :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0